środa, 21 maja 2014

Short Story about Cloudy Jo.




Cześć!!!


Witam Was w mojej wirtualnej szafie:)
Na co dzień prowadzę bloga modowego ale tworzenie stylizacji to nawet nie połowa moich "modowych" poczynań. 
Często przerabiam ubrania, tworzę biżuterię i doskonale się przy tym bawię.
Jest tego tak wiele że nie dam rady zamieszczać wszystkiego na jednym blogu. Dlatego postanowiłam stworzyć Cloudy Jo.
Będę się z Wami dzielić tym co mi w duszy zagra a łapki przełożą na rzeczywiste przedmioty.
Jeśli Wam się coś spodoba piszcie!!!:)

Przy okazji mogą się tu znaleźć wyprzedaże z mojej szafy, która ma swoją ograniczoną pojemność;))

Mam nadzieję że spodoba Wam się to małe miejsce w sieci i z czasem polubicie tu zaglądać!!!

Uściski!!!

1 komentarz:

Jeśli spodoba Ci się jakiś ciuszek pisz śmiało!!! :)
Dziękuję za odwiedziny!!